Με σκοπό την ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών της και την διαρκή βελτίωση των υπηρεσιών της, η OFC εφαρμόζει σύστημα διαχείρισης της ποιότητας σύμφωνα με το EN ISO 9001 με το οποίο:

  • Ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο μη τήρησης των υποχρεώσεων προς τον πελάτη
  • Απλοποιεί την διαχείριση, μέτρηση και βελτίωση των εσωτερικών διαδικασιών
  • Εξασφαλίζει διαρκή βελτίωση της αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας και έτσι διευκολύνει την τήρηση των στρατηγικών στόχων

 

ISO 9001 CERTIFICATION GR

JIGMember10YearsLogo     JIG Member Standards Badge 2024 YTD  IATA StrategicPartnerStamp RGB Large            ISO LOGOS ALL

Ποιοι είμαστε

Η OFC Υπηρεσίες Αεροπορικού Καυσίμου A.E. ανέλαβε το 1998, με δικαίωμα παραχώρησης για 23 έτη, από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ), το σχεδιασμό, τη χρηματοδότηση και τη λειτουργία των εγκαταστάσεων για την παραλαβή, αποθήκευση και διανομή αεροπορικού καυσίμου, μέσω συστήματος ανεφοδιασμού «Hydrant», του Αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» της Αθήνας..